من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

یکی انگار داره دل رو به یه جای غریبی میکشونه ...

يكشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۵ ق.ظ
سلام. خدا خواست و کاملآ اتفاقی، عازم راهیان نور شدم؛ اونم با یه کاروان مشتی! دلم واقعآ برای خرمشهر تنگ شده! باشد تا رستگار شویم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
نوید

نظرات  (۱)

رفتی واس من ویژه ی ویژه دعا کن.مدتیه بدجور دلم گرفته.راستی میخوام راجب یه سوژه مستند بسازم .اولین مستندمه کمکم میکنی؟؟؟ اخه تازه کارم
پاسخ:
سلام اخوی! محتاجم به دعای خیر دوستان؛ خیلی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی