من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

یک نخلستان غیرت

شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ ق.ظ

نخلستان

قطع کردن سر درخت نخل، توهین خیلی بزرگیه! خصوصاً از نظر مردم خونگرم و باغیرت خوزستان! بعثی ها در طول 8 سال دفاع مقدس، سر حدود 4 میلیون درخت نخل را بریدند ...
سلام. این عکس رو خودم گرفتم. لطفاً اگه جایی استفاده کردید، لینک منم فراموش نکنید! ان شاءالله بزودی عکس های سفرم رو میگذارم.

نظرات  (۱)

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۳۷ غلامرضا سلطانی

سلام

دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی

لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن

در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی

http://wikilinkes.ir/page/help

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی