من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

اولین قدم عملی درخصوص بانو!

پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲ ق.ظ

سلام. گفتم دیروز قرار بود بریم آتلیه مجهز استادمون؛ وااااااقعاً آتلیه بود! اصلاً بعد از اینکه از اونجا رفتیم آتلیه دانشگاه، انگار رفتیم انباری! فقط تو یک مورد، بیشتر از 10 تا فلش 600 داشت در انواع مختلف! با یه حساب سرانگشتی، فقط درحدود 300 تا 400 میلیون تومن تجهزات داشت اونجا! بجز مکانش که یه جای بزرگ بود تو یه جای خوبه شهر ... البته کارش هم خیلی درسته! به چندتا از آتلیه های مطرح شهر مشاوره میده بجز کار اصلیش که عکاسی تجاری و اهل فن میدونن چه پولی توشه ...! بگذریم؛ بحث اصلی چیز دیگس :)
ساعت 8:30 اونجا بودیم. بازم داشتم از اومدن بانو ناامید میشدم که حدودای ساعت 9:15 تشریف آوردن! :) کلاس 11:15 تموم شد و چون ساعت 12 دانشگاه کلاس داشتیم، باید میرفتیم دانشگاه. 2 تا از پسرا و همچنین خانم نوشین (اسم مستعار همون خانمی که قراره راجع به بانو برام تحقیق کنه) ماشین آورده بودن. چندتا از دخترا هم (ازجمله بانو) پیاده داشتن میرفتن که خانم نوشین بهشون گفت که ماشین خالی هست. تقسیم شن و با ماشین برن. یکی از پسرا که با ماشینش رفته بود و مونده بود علی* و خانم نوشین. منم ضدحال که الان بانو هم با ماشین علی میره :( یهو دیدم خانم نوشین، بانو رو صدا زد و سوار ماشین خودش کرد و رفت! منم که دیگه قند داشت تو دلم آب میشد :)
خلاصه رسیدیم دانشگاه. کلاسمون عکاسی پرتره بود و توی آتلیه (انباری!) و چراغا هم خاموش! اواخر وقت خانم نوشین اومد سمتم و گفت: «تحقیقات رو شروع کردم! شمارتو بده، خبرت میکنم!» شماره رو که بهش دادم، یه غمی تو دلم نشست. چون احساس میکنم این ماجرا به خوبی و خوشی تموم نمیشه و داغش تا مدت ها رو دلم می مونه و هرروزم زخمش تازه میشه :(

خدایا! دیگه نمیخوام اشتباهات گذشته رو تکرار کنم! خودت کمک کن ماجرا به خیر و خوشی ختم بشه! آمین!

*این علی، بچه خیلی باحال و دوست داشتنی ایه که البته داستانش برای من، با بقیه یکم فرق داره؛ به دلایلی که دوست ندارم نه اینجا و نه هیچ جای دیگه بگم. و احتمالاً  هم زیاد اسمشو اینجا بیارم ...

نظرات  (۴)

۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۷ auto insurance quotes
These are the people that would be loved to be brought back:masakoxvegeta3986lilKuribohbillybigun64ZzMrLonelyzZXenutv1brettkeanePLEASE!!! I don't wanna ask again! YouTube will be so unpopular by the end of this year if you don't give up all these new fucking policies! These loved YouTubers were suspended for no reason. If they were, there's millions of others doing the SAME THING THEY WERE! So why were these specific people banned?!FUCK YOU YOUTUBE POLICE!!!
Laura,reteta pare foarte buna,dar nu are zahar deloc?!As dori sa o incerc si eu,dar nu cu cafea, merge oare si cu zmeura ?VA:F [1pe12._1169].l9ase wait...VA:F [1.9.21_1169](from 0 votes)
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۲۹ سید مجتبی علمدار
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک ای اباصالح المهدی ادرکنی
سلام علیکم
امروز در دهلاویه میخوانیم:
1.زندگینامه شهید عبدالحسین برونسی (قسمت اول)
2.قسمتی از وصیتنامه شهید مجتبی بابایی زاده (قسمت اول )
3.مصباح الشریعه و مفتاح الحقیقه (قسمت اول)
4.ناگفته هایی از آیت الله بهجت(قسمت اول)
5.گمنامی به بهانه ی فاطمیه
نظر یادتون نره
http://dehlaveye.blog.ir/
یا علی التماس دعا
پاسخ:
بسم الله ... میخوانیم!
سلام. آفرین! به وبلاگ من هم سر بزن. نظر یادت نره. الم یعلم بان الله یری؟
پاسخ:
سلام. سرزدم. وبلاگ جالبی بود. لینک شدی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی