من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

میدونم درکش یکم سخته؛ ولی ...

سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ ب.ظ
خیلی بده با یکی خاطرات مشترکی داشته باشی که برای تو شیرین باشن، اما برای اون تلخ! :(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
نوید

نظرات  (۲)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۷ احمد کیاره
سلام......توهنوز زنده ای؟؟! ....من برگشتم.......باورت میشه تو این یه ساله به اندازه صد سال بزرگ شدم.....بخاطر احمد....(از علل طولیه و احمد اخرین حلقه و خدا اولین حلقه اس ) ......دعا کن واسم جور شه اینبار برم نجف....اخه تو دارالسلامه...یا علی مدد
۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۲ دیزاین فا
با سلام من مدیر سایت دیزاین فا هستم اگر تمایل به ساخت بنر و..دارید می توانید از سایت زیر به ما مراجعه کنید
به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخت بنر به مدت یک هفته رایگان می باشد
Www.designfa021.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی