من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

من نویدم

اینجا قلمرومه! جایی بین حقیقت و خیال ...

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

یاد باد آن روزگاران

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۱ ب.ظ

نمایی از بیروت

سلام. این عکسو فروردین 91، در سفر سوریه و لبنان، از تو اطاقمون از طبقه دوم هتل «الساحه» تو ضایحه جنوبی بیروت گرفتم. یادش بخیر! البته جاتون خالی همچین مریض شدم که یک روز و نیم از دور خارج بودم و درحال استراحت و بالا آوردن! شانس آوردیم یه دکتر باهامون بود. وگرنه معلوم نبود چقد طول میکشید خوب شم.
بیروت رو خیلی دوست دارم. شهری تر و تمیز با مردمی صمیمی و خونگرم (خصوصاً در برخورد با ایرانیا) و اکثراً خوش قیافه و خوش تیب و خوش لباس! حتی مذهبی هاشون! لبنانی ها خیلی به ظاهر اهمیت میدن. ماشینای آنچنانی، لباس های آنچنانی و ... . مثلاً شاید طرف خونه درست و حسابی نداشته باشه، اما ماشین آخرین مدل داره! کلاً به قول یکی از دوستان، خیلی عیاش هستن و به خودشون خوب میرسن!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی